Sabtu, Mac 07, 2009

TIRED

yey , me & aizat sudah kembali ceria seperti biase wee ~ gembira yg teramat la coz dye call i & pujuk2 i hee like it !padan mke buat lg i mara naseb la kau pandai pujuk aku klu tk hmmm..phm2 je la :DD

pagi td ade tusyen fizik ngan cikgu julie ,pagi2 lagi aku da bgn huhu ngntok yg teramat mane tk nye smlm aizat kol pukoi 1230 ,tido pun koi 1 la kne lyn msg dye n whtevr la HAHA .Time fizik td ,i tk phm satu ape pun sory julie berangan skit td but phm skit2 la hehe .next time i promise won't do it again :) cheer !!

to sawi : sory beb ,aku tk dpt kuwa la hari nie sbb kne balik kg sory sgt2 sayang ! senin nie kite kuwa la ek bersama aen & kama .tpi kama tk tau ag la weyy tkut mak dye mara kuwa time maulidurasul huhu sedey betul !hopefully ley la si kama tu kuwa en en baru la aku ade teman skit .nnti kau sebok ngan si mimon aku ketinggalan lak HAHA .

pape pun ,hari ni mmg sgt memenatkan & mengantok !tpi saya tahan je sbb nk maen myspace ;D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan