Khamis, Mac 05, 2009

berakhirnya USBF

exam exam ,yey !! sudahh abes yahoo best gile .dari sabtu membca & menelaah buku akhirnya abes juga hari ni hehe :)) Today paper addmaths & sivik ,mmg senang .aku harap la sgt dapt A1 amin aminn ,hee but smlm cm gmpang je hadomkk time pape mathmode !wow ,ade ke bute punye bute aku ni tk pasan ade lg soalan kat blkg kertas da la 30markah kat situ mmg sial ! 30 markah tu jugak la burnnn .rase nk nanges pun ade tapikn hehe nie cite gembira lak pagi td CIK HUDA (mcm name aku je ) bantu aku haha dye bg peluang tok aku siapkn maths yg tergendala tu hehe dpt full marks ! seronok gile ! i'm hapy today & ++sad sbb kertas sejarah dpt B3 -68% je huhu sedey gile .sawi dpt tnggi dr aku mane acii!ee benci toii sawi sawi kau potong aku mane leyy!eee tape tape kite tgk paper laen jugak addmaths & mathmode haha tggu aja dan lihat :DD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan