Rabu, Mac 11, 2009

sukan


RPSIAN'S SPORT DAY


Sukan sukan sukan tahunan SMK RAJA PEREMPUAN IPOH pada 27FEBUARY2009 bertempat di padang SMK RAJA PEREMPUAN .maap la kerna baru skrang nk cerita pada korng sume :) harap anda tidak mara walaupun cite saya tidak menarik .



hallo ,saya nurul huda .agak gemok :) who care?


tema : muke aku sgt hodoh time ini hoho
lokasi : di padang sekola
mase : wallahualam ,tk amik tau pun HAHA
objektif : daun kering yg sgt unik dan agak keperangan .






objektif : saya kelihatan agak gemok ! ahh pedulikan huda mmg gemok pun so wht?
amali : tgh termenung dihadapan
photografer : sawisawi12



ini saya dan sawi :) cantik kan kami & agak sengal sbb sawi sengal jadi saya pun terpengaruh dgn dye .sungguh dasyat u ye sawi .ilysm
ehh ,tgk la daun tu penyebok antabangsa yg telah menghalang sedikit pengambaraan kami hish !tk gune kau daun ihateyou ! HAHA gile ckp sama daun lala .



ketika ini jugalah ,tarian penguin sedang berlangsung ! maap saya tidak smpat mau tgkap gmbr bersama mereka hehe tapi mmg kelakar gile la .che pah jd bapak penguin haha perot boroii cm kau la sawi hee :DD
itu la yg dpt saya terangkan .walaubagaimana pun SETIA rumahku tetap kalah haha BAKTI taley bla asek dpt no .1 je ee benci gile babi !





Tiada ulasan:

Catat Ulasan