Selasa, Januari 13, 2009

merentas desa &kutuk2

pada jam 3p.m di sekolah raja perempuan ada larian merentas desa heee ,u noe whtt i & sawi lari monyett !ahaha cube korng bayangkn dua bontot bergoyang?fulamakkk ! mmg mengancam abess haha maap sawii kite serupa okayy :DD tapi mmg penat kott habes ketiak aku basahh ahaha al maklum la semangat nk merentas desa smpai bebau badanku yg teramat la 'hangitt' .HA HA HA

kama ,ijat & paen mmg tak abes2 dengan gosip panas mereka .memang seronok masuk cmporr ahaha boley kutuk-kutuk sekali & luahkn perasaan tk puas hati seseorng
.maaplah kawan2 ,saye ni jenis suke mengutuk belakang dan tidak suke menyakitkan hati org laen kecualilah budak tu mmg nk kne puki hanjing dgn i mmg abes la depan2 la kutuk .so ,kene phm2 la who i am .thanks alot too sawi sbb kau jelah yg phm aku kott & kenal aku 'kott' i hope so! hehe jgn mara sayang .iloveyou la dun wory i never kidnap u la haha (grammar saya jgn ikut yep)

2 ulasan:

  1. cis ko mgutuk bontot sawi..jahat jahat..tembak lu mati gak krang..iloveyou too..thanks sbb maw jd teman senasi goreng..(unmatch)

    BalasPadam
  2. oyy,kau lagi ahh perli aku kn?UNMATCH !huuhu tape2

    BalasPadam