Ahad, Januari 11, 2009

aizat safuan<33



itu dia suamiku yang berpakaian berwarna cokelat ,agak kering dan tidak sekacak laki-laki anda . bg saya dia amatlah kacak walaupun tak kacak sebenarnye saje nk buat gempak HA HA HA maap yep sayangg .sudah kenyataan la weyy ,but i still love you how ever you are sayang heee jiwang la pulak.gedik toii aku nie hahaha.

SAYANG , u noe wht imissyou alot la weyy .sudah lame tak jumpe huhu sedeynyeee tpi tadi u dtg rumah i lahh,siap bawak my favourite food lgi : TOMNYUM THAI && KERABU MANGGA !! wahhh ilike it sayang .tengs so much much dearr .sedap sangatsangat sampai menjilat tengkuk heee .but poorly,i still rindu gakk kat YOU ,tak
puas laa kejap sgt td huhu nk lamelame nk lepaskn rindu kat kau la berokk.gimmie ur kiss & hug dear pleasee..i need you && imissyouu teramat2 smpai nk mati waaaa. next week kite kuwa makan angin yep sayangg ,nk paw duit youu haha padan mkee .kite tgk wayang nak?cite yg best2 ,makan popcorn ,mengade-ngade wif youu && geletek you HA HA seronok nyeee.tak saba nye sayang nk meet you .sangap abes nie wahahaha!!
iloveyou sayangggg muahh

4 ulasan:

  1. heee . . huda gatal ye!!report mak ko!haha

    t ko dating aku nak ikot!!
    nak juakk!!hahaha.x kireee .hee


    weyyy aku nak tanye sket hang couple ngn si aizat neh ke salman??pening aku..td ckp nak kelas ngn salman la ape la..ni bf lakk.haha.pelik jea ;)

    BalasPadam
  2. heee,wunny sygg.aku maen2 je laa.im in love wiff aizat onlyy.da 2thn weyy heee salman tu cerita lame ,dlu2 punye skunk tidak lgi sudahh kwn ajaa :)

    BalasPadam
  3. waa
    cantek gambar 2
    promote sikit
    edited by sawi
    hahhah

    BalasPadam
  4. bla la kauu,edited by aizat safuann <33 my lover ahaha wekk!

    BalasPadam