Jumaat, Disember 19, 2008

jantung tetekku :)

thats my hubby .ilovehim so much !dia aizat safuan ,kitorng da hampir 2 thn couple .wahhh lame kan .tpi..bahagia ke?haha boley la jugak ! dia ni jahat tpi caring ,bijak pandai cm opah aku haha !! aku tk bape suke sgt ngan pangai dye yg agak lembut lala :)


kite selalu gado kan sygs?sbb kau ahh punce kite gado haha padan mke aku salahkn kau hoh !pesal la kau keje kat melake ha?aku tk suke kau berjauhan dgn aku bengong !imissyou teramat-amat rindu huhu .bile kau balik nnti nk hug kau gile babi lamenye puas ati aku haha..:DD


dear..selame kite couple kau je yg tahan dgn pangai aku yg kekadang mengedik tk tentu pasal .tengs for what u had done to me .i really appriciate it and iloveyouu sygs ! no one can replace u in my heart .u are everything to me..iloveyou iloveyou && iloveyouu .

iloveYOU aizat



Tiada ulasan:

Catat Ulasan